КОІПОПК

Лис 27 2019

Print this Запис

Другий день Всеукраїнської школи майстерності «Педагогічний стартап» «Створення інклюзивного освітнього простору:сучасні виклики та системні рішення»

Другий день Всеукраїнської школи майстерності «Педагогічний стартап» «Створення інклюзивного освітнього простору:сучасні виклики та системні рішення», що розпочала свою роботу 26 листопада 2019 року на базі Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» став багатим на події: спочатку учасники ознайомилися з обладнанням у тренінгових залах для навчальних занять зі слухачами курсів підвищення кваліфікації.

У рамках інтерактивної тематичної локації «Формула успіху переможниці конкурсу «Учитель року – 2019» учасники відвідали Білоцерківське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №15 – дитячо-юнацький спортивно-оздоровчий клуб», де на них чекав воркшоп корекційно-відновлювальних та розвиткових технологій.

З вітальним словом до присутніх звернулась директор закладу Наталія Слободянюк, яка розповіла про тривалий та успішний досвід роботи колективу з впровадження інклюзивної освіти на засадах педагогіки партнерства. До уваги учасників був представлений презентаційний урок переможниці всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Учитель інклюзивного класу» Людмили Бараненко.

А також колектив корекційних педагогів закладу освіти продемонстрував заняття з дітьми та майстер-класи з розвитку фізичних якостей та опорно-рухового апарату у дітей з порушеннями аутистичного спектру, корекції сенсорної дисфункції, соціалізації учнів з особливими освітніми потребами.

У ході дискусійної панелі учасники відмітили високий рівень  створеного інклюзивного середовища в закладі освіти як результат наполегливої системної  роботи та командної співпраці фахівців з дітьми особливими освітніми потребами із застосуванням методики ТАН-Соденберг, пісочної арттерапії та мовленнєвої корекції з використанням нетрадиційних засобів.

Після обідньої перерви учасники відвідали Комунальну установу Білоцерківської міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр», де з виступу директора Лесі Руденко розпочалася робота  інтерактивної тематичної локації «Стратегія ІКС: інклюзивна,  корекційна, спеціальна освіта». Після змістовної ознайомлювальної екскурсії по закладу директор та фахівці представили міжвідомчу співпрацю інклюзивно-ресурсного центру в реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами.

Другий день роботи заходу завершився візитом до Комунального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр», де усіх гостинно зустріла директор закладу Ольга Верзун та ознайомила з роботою навчально-реабілітаційного центру як відкритого простору надання комплексних освітніх, реабілітаційних і корекційних послуг.