КОІПОПК

↑ Повернутись до Науково-методична рада

Print this Сторінка

4. Чергове засідання науково-методичної ради

26 березня у форматі онлайн відбулося чергове засідання науково-методичної ради інституту. На порядок денний винесено 5 питань:

  1. Про рукописи навчальних видань, адаптовані, інноваційні та авторські навчальні програми, підготовлені педагогічними працівниками Київської області.
  2. Рукописи видань, підготовлені за результатами роботи обласних професійних об’єднань педагогічних працівників.
  3. Про методичні розробки педагогічних працівників, які атестуються на присвоєння педагогічних звань: «учитель-методист», «викладач-методист», «старший вихователь»,  «вихователь-методист», «педагог-організатор-методист», «практичний психолог-методист».
  4. Про матеріали кращих педагогічних практик, представлені на обласну педагогічну виставку «Освіта Київщини».
  5. Про залікові книжки з обліком методичної роботи педагогічних працівників, які атестуються на відповідність раніше присвоєним кваліфікаційній категорії та педагогічному званню.

Протокол №2 від 26.03.2020

 


13 лютого відбулося засідання науково-методичної ради інституту. На порядок денний винесено 5 питань:

  1. Про рукописи навчальних видань, адаптовані, інноваційні та авторські навчальні програми, підготовлені педагогічними працівниками Київської області.
  2. Рукописи видань, підготовлені за результатами роботи обласних професійних об’єднань педагогічних працівників.
  3. Про методичні розробки педагогічних працівників, які атестуються на присвоєння педагогічних звань: «учитель-методист», «викладач-методист», «старший вихователь»,  «вихователь-методист», «педагог-організатор-методист», «практичний психолог-методист».
  4. Про матеріали кращих педагогічних практик, представлені на обласну педагогічну виставку «Освіта Київщини».
  5. Про залікові книжки з обліком методичної роботи педагогічних працівників, які атестуються на відповідність раніше присвоєним кваліфікаційній категорії та педагогічному званню.

У першому питанні розглянуто й схвалено низку рукописів і програм факультативних курсів, навчальних програм з позашкільної освіти, серед них:

  • Історія села Насташка Рокитнянського району Київської області: програма факультативного курсу для учнів 9 класу.

Автор: Захарченко Лілія Михайлівна, учитель історії Насташівського комунального закладу загальної середньої освіти Рокитнянської районної ради.

  • Екологічна безпека: навчальний посібник до програми факультативного курсу для учнів 8 класу.

Автор посібника: Лаховська Ольга В’ячеславівна, вчитель біології і хімії Баришівського навчально-виховного комплексу «гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Баришівської селищної ради Київської області.

  • Роботехніка: програма факультативного курсу для учнів 8 (9) класу.
  • Програмування С++: програма факультативного курсу для учнів 10 (11) класу.

Автор: Рудик Олександр Григорович, вчитель інформатики Славутицького ліцею Славутицької міської ради Київської області.

  • Комп’ютерна математика: програма гуртка для учнів 5 (6) класу.

Автор: Коваленко Наталія Миколаївна, вчитель інформатики Новосілківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Макарівської районної ради Київської області.

  • Музикотерапія: навчальна програма з позашкільної освіти соціально-реабілітаційного напряму.

Автори: Шевченко Людмила Миколаївна, заступник директора з навчально-методичної роботи КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини»;

Гайдамака Наталія, керівник гуртка «Музикотерапія» КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини».

  • Дитяча комунікація: навчальна програма з позашкільної освіти соціально-реабілітаційного напряму.

Автори: Шевченко Людмила Миколаївна, заступник директора з навчально-методичної роботи КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини»;

Пахомова Інна Андріївна, завідувач еколого-натуралістичного відділу, керівник гуртка-методист.

  • Навчальна програма з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму студії образотворчого мистецтва «Чудово, бо кольорово».

Автор: Павлушинська Наталія Борисівна, керівник студії Києво-Святошинського районного центру творчості молоді «Оберіг».

  • Маленькі розумники: макет робочого зошита для формування просторових уявлень та розвитку мовлення.

Автори: Цимбал Вікторія Василівна, Базиляк Олеся Павлівна – вчителі-логопеди Білоцерківського дошкільного навчального закладу  (центру розвитку дитини) № 12 «Джерельце» Білоцерківської міської ради Київської області.

Науково-методична рада схвалила і рекомендувала до друку рукопис видання для управлінців: «Методичні рекомендації щодо організації діловодства у закладах загальної середньої освіти Київської області усіх типів і форм власності», підготовлений авторським колективом у складі:Маніленко І.В., методиста відділу управління закладами освіти, ст. викладача кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти КНЗ КОР «КОІПОПК»; Матушевської О.В., викладача кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти КНЗ КОР «КОІПОПК»; Крутакова О.В.,  директора Освітнього округу –опорного закладу освіти «Шкарівський академічний ліцей – Центр позашкільної освіти» Білоцерківської районної ради Київської області; Горносталь М.М., директора Рокитнянського комунального закладу загальної середньої освіти № 4 Рокитнянської районної ради Київської області; Івченко К.А., директора Богуславського академічного ліцею № 1 Богуславської районної ради Київської області; Васіної Н.М., директора Комунального закладу Київської обласної ради «Таращанський навчально-реабілітаційний центр».

У другому питанні схвалено три методичні видання, укладені авторськими колективами за результатами роботи обласних професійних об’єднань педагогічних працівників.

Окрім того, рада схвалила 57 методичних розробок педагогічних працівників, які у поточному навчальному році атестуються на присвоєння педагогічних звань.

Експозиція обласної виставки «Освіта Київщини», відповідно до рішення науково-методичної ради, поповнилася 26 матеріалами кращої педагогічної практики освітян Київщини.

В останньому питанні розглянуто залікові книжки педагогів-методистів. За результатами розгляду атестаційним комісіям рекомендовано підтвердити педагогам відповідність раніше присвоєним кваліфікаційним категоріям і педагогічним званням.