22 січня 2019 року на базі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» рамках курсів підвищення фахової кваліфікації з проблеми «Особливості навчання іноземних мов у контексті реалізації завдань Нової української школи» (для учителів німецької і французької мов) проведено навчальне заняття з теми «Методика оцінювання професійної діяльності вчителів Нової української школи».
В ході проведення заняття опрацьовувались питання:
- Концепція педагогічної освіти, положення про атестацію та сертифікацію вчителів іноземних мов;
- визначення перспективних напрямів безперервного професійного розвитку й підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- реалізація пілотного проекту Британської Ради в Україні «Рамки безперервного професійного розвитку вчителів іноземних мов» у закладах освіти Київської області;
- використання «Рамки безперервного професійного вдосконалення вчителів іноземних мов» у процесі підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов.
Координатор проекту, Ярослава Кушнір, зосередила увагу педагогів на нормативно-правовій базі реалізації пілотного проекту, рамковому документі та його структурі, перевагах та труднощах використання Рамки у процесі атестації педагогічних працівників.
Використовуючи набір інструментів ̶ дескриптори, описані у рамковому документі, педагоги дійшли висновку, що Рамка ̶ це інструмент, що є основою для планування процесу власної професійної діяльності, використання якого стимулює вчителя для подальшого розвитку та підвищує мотивацію впродовж міжатестаційного періоду.