17 грудня 2019 року на базі Таращанського академічного ліцею «Ерудит» Таращанської районної ради Київської області проведено другий етап ІІ туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Хімія».
Відповідно до попереднього жеребкування вчителі хімії – переможці І етапу конкурсу провели уроки хімії в 7-11 класах. Свою професійну, фахову, інформаційну компетентність продемонстрували:
Власенко Оксана Миколаївна, вчитель хімії Комунального закладу «Тетіївський освітній центр – опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 3» Тетіївської міської ради;
Гаврилюк Людмила Василівна, вчитель хімії Софіївсько-Борщагівського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Києво-Святошинської районної державної адміністрації;
Коляденко Ірина Олександрівна, учителя хімії Лишнянського навчально-виховного об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Макарівської районної ради;
Паш Олена Сергіївна, вчитель хімії Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 22 Білоцерківської міської ради;
Федусенко Валентина Миколаївна, учитель хімії Богуславського академічного ліцею № 1 Богуславської районної ради.
Відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року» всіх учасників запрошено до участі в ІІІ етапі другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» у номінації «Хімія».
КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» та члени журі дякують за організацію та допомогу в проведенні ІІ етапу ІІ (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» у номінації «Хімія» Якубовській Тетяні Василівні, начальнику відділу освіти і науки Таращанської районної державної адміністрації, Припотень Олені Володимирівні, директору академічного ліцею «Ерудит», Гуляніцькій Людмилі Миколаївні, заступнику директора ліцею з науково-методичної роботи.
ІІІ етап ІІ (обласного) туру відбудеться 14 січня 2019 року в КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».