КОІПОПК

Вер 12 2019

Print this Запис

Створення Університетів майбутнього вчителя районів, міст, об’єднаних територіальних громад Київщини

Метою діяльності Університету майбутнього вчителя є створення системи виявлення й відбору педагогічно обдарованих дітей для одержання педагогічної спеціальності та закріплення їх за робочими місцями.

Районні та міські університети працювали у 2003-2014 роках, деякі з них не припиняли діяльність. Серед них – Бориспільський, Білоцерківський міські університети. 

11 вересня 2019 року на базі інституту відбулося перше заняття педагогічної студії Тименко Н.І., керівника Бориспільського міського університету. Роботу студії сплановано з метою системного навчання керівників та викладачів Університетів майбутнього вчителя районів, міст, ОТГ області із теми «Організація роботи з педагогічно обдарованими дітьми». Учасники зібрання – кращі вчителі, керівники закладів освіти області, досвідчені методисти методичних служб, які організовуватимуть роботу регіональних осередків на виконання наказу ДОН КОДА від 23 березня 2019 року № 95 «Про створення Університетів майбутнього вчителя».

Серед першочергових завдань – виявлення учнів 10-11 класів закладів освіти області, бажаючих у майбутньому отримати професію педагога, та організація їх навчання.

З вітальним словом до учасників заходу звернулася Бачинська Євгенія Миколаївна, проректор інституту, кандидат педагогічниї наук, доцент.

Стадніченко Галина Михайлівна, методист відділу координації методичної роботи та неперервної педагогічної освіти закладу, координатор роботи Університету майбутнього вчителя області, розповіла про нормативно-правове забезпечення його діяльності.

Цимбал Тетяна Дмитрівна, керівник Білоцерківського міського Університету майбутнього вчителя, ознайомила присутніх із регіональними особливостями організації роботи міського університету.

Шуменко Леся Дмитрівна, практичний  психолог Будинку дитячої та юнацької творчості «Дивоцвіт» міста Борисполя, викладач міського університету, поділилася досвідом щодо діагностування професійної спрямованості та педагогічної обдарованості учнівської молоді.

Рокицька Ольга Дмитрівна, методист відділу музейної освіти та бібліотечної справи інституту, захоплено розповіла про використання потенціалу музею історії освіти Київщини у навчанні педагогічно обдарованих дітей, запропонувала долучитися і учасникам заходу, і їхнім майбутнім вихованцям до краєзнавчо-пошукової роботи.

Мушинська Людмила Степанівна, завідувач навчально-виробничої практики КВНЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж»,  ознайомила присутніх із умовами вступу до закладу та можливості співпраці.

Основні питання, які розглядалися учасниками – організаційно-інформаційний та науково-методичний супровід діяльності Університетів, адже регіональні осередки розпочинають роботу із жовтня місяця.

Створення Університетів майбутнього вчителя районів, міст, об’єднаних територіальних громад – справа важлива, безумовно необхідна, проте потребує неабияких зусиль, часу, розуміння і, звичайно, коштів.