КОІПОПК

Кві 03 2019

Print this Запис

Відбулося останнє засідання обласної педагогічної студії «Сучасні підходи до літературної освіти в умовах розбудови Нової української школи. Розвиток  критичного мислення в процесі вивчення української мови і літератури та зарубіжної літератури»

02 квітня 2019 року відбулося останнє засідання обласної педагогічної студії «Сучасні підходи до літературної освіти в умовах розбудови Нової української школи. Розвиток  критичного мислення в процесі вивчення української мови і літератури та зарубіжної літератури» на базі КНЗ КОР «КОІПОПК » в м. Біла Церква.

Завершила свою роботу обласна педагогічна студія для учителів української мови і літератури та зарубіжної літератури закладів загальної середеьої освіти Київщини, яка працювала на базі опорного загальноосвітнього навчального закладу Кагарлицька загальноосвітня школаI-III ступенів №3 під керівництвом учителів-методистів Михайловської С.В. та Гаркавенко Н.М. 

У заході взяла участь Химера Н.В., методист вищої категорії відділу української мови і літератури та зарубіжної літератури КНЗ КОР «КОІПОПК», координатор педагогічної студії.

Заняття було присвячене темі «Як зробити урок цікавим та спонукати учнів критично мислити». Це був своєрідний «вінок педагогічних ідей»,на якому учасники педстудії ділилися своїми надбаннями та досвідом роботи з критичного мислення на уроках української та зарубіжної літератури.

За результатами роботи педстудіі готуються матеріали методичного посібника для 10 класу (Паспорти художніх творів). Після експертної оцінки та друку це видання стане у пригоді для учителів української та зарубіжної літератури.

Учасники педстудії  поділився своїми думками і враженнями про роботу у студії та про набутий досвід  у власній «Рефлексії». Було проведено вихідне анкетування та вручено сертифікати.

Отже, головна мета заходу досягнута: вчителі-словесників педагогічної студії провели час цікаво і плідно, із задоволенням працювали в команді, готували власні виступи, презентували роботи, ділилися ідеями та напрацюваннями, креативили, надихаючи один одного. Кожна зустріч стала своєрідним інтелектуально-творчим змаганням, що було професійно організоване авторами студії, вчителями-методистами Михайловською С.В. та Гаркавенко Н.М.