КОІПОПК

Жов 10 2019

Print this Запис

Відбулося перше заняття обласного майстер-класу з теми «Інноваційні технології формування ключових компетентностей на уроках української мови»

09 жовтня 2019 року на базі Вишнівського академічного ліцею «Основа» Києво-Святошинської районної ради відбувся науково-практичний семінар та перше заняття обласного майстер-класу з теми «Інноваційні технології формування ключових компетентностей на уроках української мови».

З вітальним словом до присутніх звернулися Лященко Оксана Борисівна, координатор майстер-класу, методист відділу української мови і літератури та зарубіжної літератури КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», Прокуда Віра Олексіївна, методист районного методичного центру відділу освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації, Руденко Наталія Миколаївна, директор Вишнівського академічного ліцею «Основа».

Робота майстер-класу організована спільно з науковцями Інституту педагогіки НАПН України.

Бондаренко Неллі Володимирівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, старший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури Інституту педагогіки НАПН України, у своєму виступі розкрила проблеми розвитку ключових компетентностей на уроках української мови.

Ладоня Катерина Юріївна, науковий співробітник науково-організаційного відділу Інституту педагогіки НАПН України, презентувала вимоги до компетентнісного уроку української мови та розвитку критичного мислення учнів.

Практичну частину майстер-класу провели керівник майстер-класу Зеленова Людмила Василівна та Кравченко Тамара Володимирівна, учителі української мови та літератури Вишнівського академічного ліцею «Основа». Вони зосередили увагу учасників на досвіді впровадження компетентнісного підходу до навчання української мови, зокрема на роботі з текстом за методом «Шести капелюшків». Присутні в залі педагоги активно долучилися до роботи з текстом «П’ять особливостей американських шкіл, які здивують українців».

Домашнє завдання для учасників майстер-класу: застосувати метод «шести капелюшків» на уроках у своїй школі, проаналізувати й представити результати на наступному занятті.