КОІПОПК

Лис 06 2019

Print this Запис

Відбулося перше заняття обласного майстер-класу з теми «Візуалізація навчального матеріалу на уроках зарубіжної літератури» для вчителів зарубіжної літератури

5 листопада 2919 року на базі Пищиківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Фурсівської  об’єднаної територіальної громади відбулося заняття обласного майстер-класу вчителя зарубіжної літератури Фартух Лариси Анатоліївни з теми «Візуалізація навчального матеріалу на уроках зарубіжної літератури» для вчителів зарубіжної літератури Київської області.

У заході взяли участь:

Химера Наталія Володимирівнаметодист відділу української мови та літератури, зарубіжної літератури КНЗ КОР «КОІПОПК», координатор майстер-класу.

Корнійчук  Валентина  Василівнаначальник гуманітарного відділу Фурсівської об’єднаної територіальної громади.

Тема першого заняття обласного майстер-класу – «Технології візуалізація навчального матеріалу в сучасному освітньому процесі».

Заняття відкрила координатор майстер-класу Химера Н.В., яка  окреслила  мету та завдання заходу.

На першому етапі заняття було проведено вхідне діагностування та вправа «Знайомство», під час якої кожен із учасників презентував свої особистісні та професійні якості. Вправа «Пісковий годинник»  допомогла кожному зрозуміти, які завдання він ставить перед собою, приймаючи участь в роботі майстер-класу.

У ході роботи майстер-класу координатор Химера Н. В. та автор Фартух  Л.А. акцентували увагу присутніх на тому, що в умовах сучасних освітніх реалій  надзвичайно актуальним є  використання методично доцільних форм, методів і прийомів візуалізації  навчального матеріалу на уроках літератури. Технологія візуалізації дозволяє реалізувати принцип наочності на якісно новому рівні, забезпечити особистісно-зорієнтований та розвиваючий характер навчання, створити умови для успішної побудови персональних освітніх траєкторій. Візуалізація виконує не просто ілюстративну функцію, але й суттєво розширює сферу продуктивного застосування в освітньому просторі.

Практична частина майстер-класу  проводилася як групова робота учасників, які обговорювали та створювали власні освітні продукти, використовуючи методи та форми візуалізації  навчального матеріалу.

Вправа «Пісковий годинник» допомогла зрозуміти, чи виправдалися очікування присутніх.

Учасники отримали завдання із поясненням і коментарем автора майстер-класу, яке вони будуть презентувати на наступному занятті.

У ході роботи майстер-класу  панувала атмосфера творчості,доброзичливості, креативності та продукування нових ідей.