КОІПОПК

Тра 22 2020

Print this Запис

Відбулося третє підсумкове заняття обласної педагогічної студії Тетяни Кириленко «Використання інтерактивного розвиткового обладнання на уроках в класі з інклюзивним навчанням» для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти

Третє підсумкове заняття обласної педагогічної студії пройшло в режимі zoom-конференції.

Учасники:

  • керівник – Тетяна Вікторівна Кириленко, вчитель початкових класів Чупирянського НВО «ЗОШ І-ІІступенів – дитячий садок», спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання – «Вчитель-методист»;
  • координатор – Тамара Михайлівна Луценко, завідувачка центру підтримки інклюзивної КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»;
  • Вікторія Володимирівна Полякова – директор, КУ «Узинський-інклюзивно-ресурсний центр»;
  • Галина Володимирівна Панчук – практичний психолог, КУ «Узинський-інклюзивно-ресурсний центр»;
  • Алла Юріївна Чиж – вчитель-логопед, КУ «Узинський-інклюзивно-ресурсний центр»;
  • Вікторія Миколаївна Кривицька – вчитель-дефектолог, КУ «Узинський-інклюзивно-ресурсний центр»;
  • Дарина Олександрівна Бондаренко– вчитель-реабілітолог, КУ «Узинський-інклюзивно-ресурсний центр»;
  • учасники педагогічної студії.

Онлайн зустріч розпочалася із привітання керівника Кириленко Т.В. та повідомлення про проведення інтегрованого заняття учасників педагогічної студії та фахівців інклюзивно-ресурсного центру.

Використання сучасного інтерактивного розвиткового обладнання в освітньому та корекційно-розвитковому процесах дає можливість  підвищувати ефективність психофізичного розвитку та покращення якості навчання, сприяє адаптації і соціалізації дітей з особливими освітніми потребами.

У ході заняття фахівці інклюзивно-ресурсного центру розкрили поняття та ознайомили з основними стратегіями розбудови інклюзивного освітнього середовища за принципами універсального дизайну навчання.

Учасники заходу обмінялися досвідом використання інтерактивного розвиткового обладнання з метою реалізації потенційних можливостей кожної дитини; створення інклюзивного середовища, яке забезпечує спільне та успішне навчання всіх учнів класу.

У процесі роботи заключного заняття учасники обласної педагогічної студії продемонстрували творчі роботи (авторські розробки системи уроків із використанням інтерактивного розвиткового обладнання, розробки методичних рекомендацій), отримали відповіді на запитання, висловили слова вдячності організаторам.

Координатор педагогічної студії Луценко Т.М. підвела підсумки роботи, відмітила професійність проведеного заняття, подякувала організаторів заходу та учасників за активну участь.

До роботи педагогічної студії долучилися 28 учасників.