КОІПОПК

Бер 26 2019

Print this Запис

Відбувся науковий семінар «Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини»

25 березня 2019 року на базі Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» відбувся науковий семінар «Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини» для практичних психологів, вчителів-дефектологів та вчителів-логопедів інклюзивно-ресурсних центрів Київської області.

Основним завданням інклюзивно-ресурсного центру є проведення комплексної оцінки розвитку дитини яке може здійснюватися в межах ІРЦ, за місцем навчання та, за потреби, за місцем проживання дитини. Комплексно психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини включає процес збору та інтерпретації інформації про особливості розвитку дитини з метою визначення її особливих освітніх потре, розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, організації освітнього середовища, особливостей організації корекційно-розвиткових послуг, відповідно до потенційних послуг дитини.

Учасники отримали кваліфіковану та вичерпну інформацію щодо упровадження в практику роботи нової Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я, яка призначена для обліку характеристик  розвитку дитини та впливу на неї навколишнього середовища. Особлива увага була приділена чотирьом ключовим питаннями у витягу з МКФ-ДП.

В ході семінару учасники познайомилися з етапами планування комплексної оцінки, вибором методик, організації засідання фахівців ІРЦ щодо узагальнення матеріалу, підготовки та затвердження загального висновку розвитку дитини.

У заході прийняли участь:

Коваль Людмила Вікторівна, завідувач відділу інклюзивного навчання, кандидат педагогічних   наук, старший науковий співробітник Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України;

Компанець Наталія Миколаївна,  кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник відділу відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України;

Алєксєєва Олена Іванівна, проректор КНЗ КОР «КОІПОПК»; кандидат педагогічних наук;

Луценко Тамара Михайлівна, завідувач центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «КОІПОПК»;

Дерій Олена Василівна, методист центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «КОІПОПК»;

Слободяник Галина Іванівна, методист центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «КОІПОПК»;

практичні психологи, вчителі-дефектологи та вчителі-логопеди інклюзивно-ресурсних центрів Київської області.

У ході семінару були висвітлені наступні питання:

  • професійне співробітництво інклюзивно-ресурсних центрів та закладів загальної середньої освіти в організації та проведенні комплексної оцінки розвитку дитини;
  • методичні рекомендації щодо напрямів проведення комплексної оцінки фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;
  • основні завдання, етапи комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини;
  • узагальнення результатів комплексної оцінки розвитку дитини та затвердження загального висновку інклюзивно-ресурсного центру.

Науковці надали вичерпні відповіді на поставлені запитання.

Всього у заході взяли участь 65 осіб.