КОІПОПК

Лис 28 2019

Print this Запис

Завершила свою роботу Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап» «Створення інклюзивного освітнього простору: сучасні виклики та системні рішення

Завершила свою роботу Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап» «Створення інклюзивного освітнього простору:сучасні виклики та системні рішення», яка проходила 26-28 листопада 2019 року на базі  Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Третій день заходу розпочався у Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №20 з відкриття інтерактивної тематичної локації «Корекційно-розвиткова складова: успішні практики». Ольга Борисюк, директор закладу, ознайомила присутніх з особливостями створення освітнього середовища в умовах інклюзивної освіти. Цей заклад став першим в Україні, де було створено повну архітектурну доступність, що дозволило дітям з порушеннями опорно-рухового апарату здобувати освіту в навчальних кабінетах, які розташовані на другому і третьому поверхах будівлі. У закладі створені всі умови для надання дітям комплексу корекційно-розвиткових та реабілітаційних послуг. Шкільний бібліотечно-інформаційний центр з медіатекою є осередком інформаційних джерел для учнів і педагогів.

Продовження роботи локації став візит до Білоцерківської спеціальної загальноосвітньої школи №19 Білоцерківської міської ради, де директор закладу Валентина Іщук розповіла про сучасні освітні корекційно-адаптивні технології для дітей з комплексними порушеннями розвитку. Учасники заходу  отримали нагоду ознайомитися із реалізацією корекційної складової шляхом поєднання класичних принципів педагогічного  процесу та активного запровадження  інноваційних інтерактивних технологій.

Результатом роботи Всеукраїнської школи майстерності «Педагогічний стартап» «Створення інклюзивного освітнього простору:сучасні виклики та системні рішення» стало ознайомлення учасників із системою впровадження інклюзивної освіти та з кращими практиками організації різних аспектів інклюзії в закладах освіти Київщини.